Brüno!

Vi har varit på bio ikväll med m&p, såg brüno! hahahha den var underbart rolig! exakt min humor. haha!
se den om ni vill sitta och skratta i en och en halvtimme!




Jag har varit super duktig och städat idag! så nu är det rent och fint. äntligen säger jag bara!

igår mellan jobben så var på och kikade på kakel till badrummet. vi har nog bestämt hur vi vill ha det, och det kommer bli sååå fint :) det finns ju faktist rätt mycket positivt med en fuktskada också! ;)
vi ska nog ha sånna här avlånga kakelplatter, en snygg matt vitfärg på det mesta sen en mörkgrå på golvet och bakom duschväggarna! kommer bli awsome! måste bara hitta några billiga snygga badrumsmöbler också! förslag någon?

i september/oktober ska jag hinna med att besöka mina kära vänner som lämnat mig! hehe.
i september ska jag ta mig neråt en sisådär 55 mil till min janna! då ska vi köra brazilian och leva rövare ;) haha. saknar henne så hemskt mycket!
sen i oktober ska jag uppåt 50 mil till nina! då ska jag kanske passa på att få lite mer färg på kroppen, och med färg menar jag inte brun! haha!  kanske hinns det med en personalfest också? :) hehe
skönt att vara student egentligen! då är man inte fast någonstans!

har några dryga dagar kvar i veckan, men sen får jag som sagt slappa lite nästa vecka!

har läst vårat insparksprogram också, det lät inte nådigt man lär ju få vara full i några veckor! haha

nu väntar sängen!

pusshej
#1 - - Ida:

Kul med bio!



Låter som om du kommer få fullt upp här i höst!



Himla skoj å renovera badrum! Skulle vi också behöva göra, men får bli nått annat år :-)



Rocka på tjejen!

Kram!

#2 - - Janna:

SAKNAR DIG OCKSÅ!

jag kommer och hälsar på snart!! typ nästa vecka :D

#3 - - ninasyster:

bruno var verkligen sjukt rolig och störd :D såg den också på bio!