Hemska graviddrömmar!

Fyfan vad jag var skakis i morse! Drömde att bebis var död när vi fick se den på ultraljudet, sen började det forsa blod. Jag grät så mycket att jag vaknade, sen hade jag svårt att skilja på om det var en dröm eller om det hade hänt! Som tur är var det en dröm. Och jag hoppas verkligen att det inte var någon sanndröm!

Kommer ju vara så nervös när dagen kommer. Bara drygt en vecka kvar nu, skönt! :)


I morgon ska vi till mamma och ha lite adventsmys! Jullunch och skyltsöndag. Vi var på inflyttningsfest hos Mikkan och Pierre ikväll, jag bangade rätt tidigt men Ante lär väl bli kvar där till morgonkvisten. Så vi får se hur pigg han är på att ha adventsmys ;)

Nu tänkte jag krypa in undet täcket!
Godnatt!
#1 - - kusinmalin:

usch :( men allt kommer gå bra! hälsa lillplutten från mig när ni ser den! ;D