mysdag!

började inte så mys dock! blev väckt av att anna ringde kl 7.45. skulle egentligen ha suttit på bussen då, men icket. upp i panik och undrar vad klockan är, kvart i åtta säger anna då! aaaaaaaaaah nej jag har försovit mig! jag tänkte bara ringa och höra om du skulle åka med till skolan, ska just lämna thea på dagis! PERFEKT! upp ur sängen ner i kläderna och ut genom dörren typ! hahaha vilken stress!

hade bara skola till 10. sen for jag och hämtade theis! vi gick ner och väckte mikkan med plättar och glass! sen gick vi till vossan. och sen gick vi och lånade tre rottisar av petra och gick på ica och köpte picknick, sen till lekparken och hade mys där!
nu väntar jag på middagen, sen ska jag klippa helena och efter det ska mikkan komma hit och baka paj! :)

skolan går bättre och bättre, inte så hemskt nu när man kommit in i det lite.

helgen som var skulle egentligen vara full av fest, men blev sjuk i fredags så jag har legat hemma i helgen och snorat! missade emmas maskeradkalas också! det var synd :(


nu har jag iaf styrt upp besöken! vi ska till janna och crille den 18 september, sen på vägen hem därifrån ska vi svänga förbi jenny och daniel och få träffa deras nya tillskott! söta lilla tindra kom till världen igår! :)

sen blir det en tripp uppåt den 9 oktober! :)
känns bra att ha planen klar!

nu mat!
pusshej