magsjuk sambo

japp ante är magsjuk och inlagd på sjukhuset. första gången på de här tre åren sen han tranplanterades som han har blivit tvungen att vara inlagd! stackarn fick inte behålla något det kom direkt upp och ner från båda hållen så fort han drack ens vatten. så inatt vid halv ett så skjutsade jag in han till sjukan.

typsikt nog så var vi som sagt och hälsade på malin, alexander och sötaste lilla hardy igår just innan ante blev sjuk så jag håller alla mina tummar och tår att inte hardy, eller någon av de nyblivna föräldrarna för den delen, blev smittad!

än så länge har jag klarat mig iaf *peppar peppar*.

igår gick vi in i v.39 så nu är det inte länge kvar tills bebisen kommer! skulle vara så jobbigt att bli magsjuk nu på slutet, har redan varit magsjuk två gånger under den här graviditeten! och gravid och magsjuka är ingen bra kombo kan jag lova!

jag glömde tyvärr att fota hardy när vi var där så jag kan inte bjuda på någon bild, men mamma malin har bilder i sin blogg.

idag ska jag på stan med lillasyster och köpa lite sista grejer till bebisen. behöver massa sånna här skötgrejer, salvor, tvättlappar, blöjor m.m.

ska försöka ta en ny magbild ikväll och lägga in!
pusshej!
#1 - - malin:

usch, stackars ante! :( vi mår i alla fall bra! hoppas han blir frisk snart! hälsa!