noname

jadu jag kom inte på någon rubrik, så det fick bli noname :P haha!

idag har jag och wille varit och hälsat på hos annica och hennes lille ludvig! så sööt en liten kille. och jag säger det igen: jag längtar tills wille blir någon månad äldre så han "kan" lite mer :D det var trevligt att träffa annica igen och få se hur dom bodde! efter besöket där åkte vi vidare till moster pia och håkan som är här uppe och städar ur sitt hus! dom har ju flyttat ner till skåne nu så dom ville iaf träffa william så vi åkte dit :)

sen nu ikväll så kom mormor på besök och ville pussa lite! nu försöker jag få wille att somna själv i sin säng! får se hur det går ;) hehe!



ps. jag har tränat idag också ;) tjoho! jag är duktig! åkte dit i morse kl 10 och var inställd på att få köra bodypump. men då visar det sig att den började 9.30 så jag fick köra spinning istället! puh säger jag bara, shit vad jobbigt! men det gick ju det med. huvudsaken är att jag rör på fläsket ;)

pusshej!
#1 - - Annica:

Det var jättetrevligt att träffa dig och lille skrutt :) han är ju helt underbar :) Nästa gång tycker jag absolut att vi ska komma ut till er :) Hoppas det gick bra att söva William :) Kram