julkort!

dom här dagarna är det roligt att hämta in posten, för det dimper ner julkort varje dag :D så kul nu när man har massa släkt och vänner med barn också, då får man se söta små tomtar på korten :)

jag tror att alla som vi skickat till har fått sina kort nu så då kan jag som utlovat visa bilden vi valde!
 här kommer den...



GOD JUL ÖNSKAR WILLIAM

nu är alla klappar inslagna och klara och vi ska handla julmaten ikväll, sen är det bara att invänta julen de sista två dagarna! :) längtar så sjukt mycket nu!

vi firar som sagt med min familj torsdagkväll, sen åker vi till bredbyn på julaftonsmorgon och stannar där på mellandagarna ocså :) ska bli så mysigt! får se om jag hinner uppdatera något nu i jultiderna, annars så blir det lite jullov på bloggen nu! ha det så bra alla vänner! pusspuss

#1 - - malin:

hihi tack william ^^

för mig blir det julSTRESS sista två dagarna! dåligt, jag som alltid brukar vara i så god tid :/