100 dagar kvar och bristningar!

idag är det 100 dagar kvar till beräknad förlossning! woho snart tvåsiffrigt!

Du är på dag 180 av 280. (64,3%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 maj 2010
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.

har gjort tråkiga upptäckter när jag duschade i morse! bristningarna har börjat inta min kropp! oh no! :(
brösten har fått sin beskärda del och några har ploppat upp på rumpan också. än så länge är magen fri från dem men jag misstänker att detta bara är början! :( buhu jag som trodde att jag kaaanske skulle klara mig från detta! men icket.

idag ska vi hälsa på nils på sjukhuset och sen till johan och thea och kika modomatchen :)

#1 - - annica:

haha bristningar kommer alltid :D på mig ser det ut som att någon med klor har rivit på magen, nerifrån o upp men du får tänka på att de kommer försvinna när bäsi kommit =) eller blekna i alla fall ;)