long time, no seen!

nu var det väldigt länge sedan. men william håller mig sysselsatt så jag hinner knappt sitta här någonting! sen har vi varit och flängt en hel del också!

allt går iaf bra, han äter och bajsar och sover och gnölar! lite mer av det senaste har det blivit på slutet, men det får man väl ta! :) i morgon blir han 1 månad, fattar ni vad fort tiden går?? jag tror att han fortfarande växer i samma takt, för han ser då inte smalare ut iaf ;) vi ska inte väga och mäta han igen förns den 2 juli. så det blir spännande att se då!

han har börjat skratta också :) ljudlöst och tandlöst, man bara smälter när man ser på honom :) pappan har missat det dock, för han är och fiskar i gikasjön. :( men idag kommer dom hem så då åker jag och wille till bredbyn så möts vi upp där :) vi ska vara där nu under midsommarhelgen!
jag har inte lyckats fota något leende än, så jag kan inte bjuda på någon bild. men jag tänkte lägga in lite bilder för att illustrera vad vi gjort den senaste tiden :)



jag var i bredbyn hos farmor och farfar helgen 11-13 juni, då log jag för första gången. 



jag var på sandro den 15 juni och fotade mig till tidningen med mamma och pappa!



jag var på picknick med massa andra bebisar den 17 juni. min tremänning hardy och hans mamma var också med :)



på picknicken fick jag användning av de coola glajorna tant mikela gav till mig :)



jag var i hardys mormor och morfars stuga helgen den 18-20 juni. där lärde jag mig att uppskatta musikmobiler och annat roligt att titta på :)




hardy hade även en jätta bra babysitter som jag älskade att sitta i :) (en babybjörn om någon är sugen på att ge mig en egen ;) hihi)



jag tog så här sköna tupplurer ute i stugan!



ja ni ser...



och i morse så lyckades mamma nääästan fota mig när jag skrattade, men jag hann undan ;)


ja där har ni en liten update från wille :)

idag åker vi som sagt till bredbyn igen. jag ska köra själv med william där bak. känns olustigt att inte kunna se honon på hela vägen. får hoppas att han låter lite så jag hör att han lever! :)

nu ska jag ta och käka lite frulle, vi hörs!

#1 - - Ida:

Haha vilken skön sovstil han har då!

#2 - - pia:

jag har varit å köpt en sån där spegel =) funkar kanon jag ser stolen kalas bra där bak =)

testa en sån dom va inte så dyr heller!!!!

ha en trevlig midsommar!

#3 - - mikkan:

brillorna satt ju som en smäck :P