barnmorskan

jag var hos barnmorskan i morse! allt såg som vanligt bra ut. jag går stadigt upp 1 kg i veckan dock :P haha ja få se nu då, v.34 nu drygt 6 veckor kvar, de vill säga 6 kg till då slutar det på +24 kg isf. om jag nu inte börjar öka ännu mer! hojja, hoppas att det bara rinner av mig sen ;)

tydligen så är det svårt att känna på min mage hur bebben ligger, så hon var lite osäker. först sa hon att han låg i säte fortfarande sedan efter en lång stund sa hon att han kanske låg med huvudet ner ändå. hon sa att om hon fortfarande var osäker nästa gång skulle hon skicka mig på ultraljud. haha nästan så att jag hoppas att hon är lite osäker nästa gång ;)
fast självklart så hoppas vi ju på att bebben ligger med huvudet ner, man vill ju ha en vanlig förlossning!

i morgon fyller ante år, 29 st! storkalas nästa år med andra ord :) i år blir det bara lite fika!

förresten så fick ante ingen restskatt så vi gick plus! woho! rotavdraget fungerar, även för medelsvenssons som vi :)