Födelsedagskalas och bröllop!

ja som sagt så fyllde ante år i torsdags, då hade vi lite kalas här på kvällen! det var mysigt :)
han fick mycket fina pressenter! fotade lite, eller det var mest thea som agerade fotograf faktist ;)



Thea var lite blyg först, för hon såg två stycken hon inte kände igen!



Tåran, glömde dock bort att fota innan någon hade ätit av den ;)



lite kalas gäster :)

lilla prinsessan :)

sen så har vi varit på bröllop i helgen också! :) helena och jani är nu man och hustru, helt sjukt roligt :) bröllopet var jätte lyckat och dom var så fina! festen blev hur rolig som helst också, fast jag var nykter! ;)

 

utanför kyran som man och hustru för första gången :)

 

 

bröllopstårtan :)

 



ja, det är inte lätt att göra sig fin till ett bröllop när man är en liten tjockis! haha :)

blev en sen kväll igår för en gravido, så jag sov till halv tre idag ;) så idag är det slappar/mys söndag som gäller! ska nu öppna min geisha och luta mig bak i fåtöljen!

pusshej!

#1 - - Christine:

Hej, vilka fina bilder! Du får hälsa karln din grattis i efterskott och till brudparet med! =) Kommer nog upp om två veckor, kanske ses? Kram!!

#2 - - micksan:

Dom är riktigt goda jaa.. Och så har jag en sambo som också är störtförtjust i dom så det tar oftast slut ganska snart efter bakning. :)