tradera!

jag har blivit lite fast i tradera igen! oh no! ;) fick hem det här söta setet idag..



han kommer bli så snygg i de här :) hehe!

nu är vi i v.35! tänk att det kan vara bara 5 veckor kvar tills vi får träffa honom! :D max 7-8 veckor kvar iaf, det känns helt overkligt! :)

och igår var vi hos malin och alexander och dom fuskarna får ju träffa sin bebbe om typ max 3 veckor, ännu overkligare! :)

han är väldigt på min urinblåsa och urinrör, inte så att jag blir kissnödig utan så att jag inte kan kissa och att det ilar till med jämna mellanrum! vet dock inte om det är fötterna eller händerna han har där nere men huvet är det då inte iaf! för det är något som fladdrar till som typ ett par fötter som blir kittlade ;)

i morgon när ante slutar jobbet så åker vi till bredbyn och firar påsk! ska bli mysigt :) så jag ska dona på lite här hemma tänkte jag, så att vi får komma hem till en fin lägenhet sen :)

har förresten "påsklov" nu :) så skönt att vara student ibland!



 

 

#1 - - Chrisitine:

Hej, Är du i Öviks-området nu igen?! Jag som var i Bredbyn igår, haha. Kram på dig!