strandhäng och ulvön!

veckan har spenderats med strandhäng och en tripp till ulvön. :) dock så har william blivit förkyld av allt badande :( han verkar lite bättre idag så jag håller tummarna att han piggnar på sig så vi kan åka till gällivare senast tisdag!

jag ska som vanligt ge er uppdateringen i en bildbomb....



första stranddagen var lite mulen till och från men vi härdade ut och stannade tre timmar iaf :)



och william som äääälskar att bada var inte bangen trots att det bara var 16 grader i vattnet (tror dock att det var varmare där det var så grunt) :)



byggde sandkakor med pappa :)



for ut på egna äventyr :)



gungade :)



utslagen hjälte med sandmustasch påväg hem :)



stranddag nummer två var betydligt varmare så då fick man smaka glass av moster nina :)



efter stranden blev vi bjuden på middag hemma hos mormor :)



här sitter vi i torsdags och väntar på båten till ulvön :)



det var spännande att åka båt :)



på ulvön hade dom en superrolig sten som den kom vatten ur :D



snygg i sin första flytväst! den måste man ha när man ska ut med båten :)



man fick även följa med på fisketur på kvällen :)



nettan fiskar :)

jag har kommit på mig själv med att sen william föddes finns det bara bilder på han i princip! haha, man glömmer som bort att fota alla andra. ska försöka tänka på det så att ni får se annat än bara william ;) fast det är väl det enda man behöver se? eller hur? ;)

nu ska vi tvätta kläder och kurera oss idag så att vi får åka vidare på nästa semester :)

#1 - - malin:

taack ^^ känns kul med nytt, och mycket roligare att blogga! :D



inte till inläggen, men för att ändra designen måste man väl html:a? eller? har jag missat nåt smart nu? ><



har ni det bra där uppe? jag har förhoppningsvis en överraskning till dig när ni kommer hem! :D hihii

#2 - - malin:

ja, vi är azm! kom hem och lek med oss nu!!! ;P

fast vi ses ju snart ^^



när har du tänkt blogga egentligen??