fullt upp

idag har jag fullt upp! håller på och fixa massa saker inför resan till gällivare i helgen med möhippa på schemat :D så william tänkte att han skulle hjälpa mamma att blogga lite så hon hinner göra allt det där andra ;)



men jag tror jag skippar största "to do" saken idag och det är städningen... den får ante ta hand om i helgen, det är hans tur den här gången :P

jag har levererat en present hem till malin och alexander idag! malin fyller år i morgon och dom kommer hem från spanien på lördag (tror jag?) så då står det ett paket där och väntar på henne :D

jag och ida var syndiga och åt chips igår och nu ser jag att william smyger sig närmare och närmare skålen för att försöka tjuvsmaka lite.. men mamma ser allt! :) haha.



nej nu måste jag återgå till sysslorna..
#1 - - malin:

tack för presenten! preciiiiiis vad jag önskade mig! ;D

hoppas du har det kul i gällivare! men sen får du skynda dig hem! ;)