nanny nina!

idag har nina varit nanny till hardy! malin skulle på föreläsningar så då blev nina inhyrd! ;) och eftersom nina bor här så kom hardy hit i morse. det var så fint väder idag så vi bestämde oss för att gå på en långpromenad. jag behövde ändå till apoteket så vi tog en tur till teg..





härligt med promenad på slätten!



hardy behövde lunch (william hade ätit innan vi gick) så vi passade på att gå in på öppna förskolan när vi ändå var vid apoteket :)



william fick leka med lite pussel :)

efter det gick jag och nina och fick oss lite lunch innan vi promenerade tillbaks hem. :)

väl här hemma så har jag äntligen städat ordentligt efter festen i lördags! blev aldrig av igår då damsugaren strulade! så nu känner jag mig lugn och fin igen. jag blir så stressad och mår dåligt när det är smutsigt/stökigt hemma.

nu blir det godnatt!

pusshej!

 

#1 - - mikkan:

åh vad mysigt att kunna göra sånt på veckodagar! förstår precis känslan av när det behöver städas.. jag gjorde också bort det igår :)

#2 - - Ida:

härliga bilder :)