Bildbomb

Nu är det dags för en bildbomb känner jag. Har inte tömt varken kameran eller telefonen på ett tag. Så nu kommer lite blandat från telefonen och kameran..



Gjorde en playdohdeg för ett tag sen. Det var uppskattat, dock inte av mamman då det var deg överallt sen ;) haha.



Pappa Andreas fick fika och present på sängen på farsdag, William bestämde sig för att vara snäll med sin far trots att han glömde sin mor på morsdag ;)



Förra helgen var vi som sagt och kikade på invigningen av ljusfestivalen, det var så mäktigt med alla lyktor som barnen hade gjort. Hade varit kul att veta vilken Wille hade gjort, hehe :)



Sen gick vi och åt på Olearys..



Barnen fick kritor och grejer av personalen. William var dock på lite dåligt humör ;)



Och som ni ser så har Alexander "äntligen" klippt håret, eller han och han jag har klippt hans hår kanske man ska säga :)





Den helgen var vi även hundvakt till pappa och Maritas hund Svante på lördagen :) Han är en riktig liten buse, men kunde vara väldigt mysig när han ville också :)



Igår var vi hos mamma/mormor på adventsfika, då var William såhär uppklädd :)
Jag måste verkligen försöka bli bättre på att fota mer. Jag har alltid bara nån bild på William. Hade ju varit kul att ha bilder på alla fikagäster och mammas fina fikabord osv. Jag ska försöka skärpa mig :)
#1 - - Anonym:

Vad snygg kille med väst!! Vars har ni köpt?;)

#2 - - mikela:

Men du är ju superduktig på bilder! "Du" tog ju säkert 50 bilder hos mig utan William ;)

#3 - - Malin:

Men det är ju låååångt till Röbäck! Haha ;) Nä, men säg till när det är så får vi se om vi kan då! :)



Haha, surpuppan på olles! ;D

#4 - - Malin:

Haha :P Att man kan vara så himla olika! Jag lider lika mycket av det här vädret som om det skulle vara snöstorm på midsommarafton! Seriöst! Döööden! ><