Sjukstuga

Idag tyckte jag att William hade varit sjuk klart och lät han fara till förskolan. Men när jag kommer och hämtar honom säger dom att han nog borde vara hemma imorgon igen :/ Lillgubben hade varit grinig och trött hela dagen. Vilket vi verkligen märkte när vi kom hem. Det straffar sig att vilja tillbaka till jobbet för snabbt. Så imorgon ska mormor vabba så missar jag ingen mer praktik och Ante, som redan missat hela januari ungefär, får också jobba. Tur att mor- och farföräldrar också får vabba :)

Det är så pinsamt att jag for tillbaka med han förtidigt när jag själv brukar gnälla över föräldrar som gör så när jag jobbar. ;)

Ikväll har jag trotsat min egen förkylning och varit och tränat. Så skönt :) Kan ju inte låta lite snor göra så att kortet ligger och rostar i börsen ;)

Nu hopp i duschen sen lite serier innan sängen.

Puss på er!