Underbar sommardag!

Idag har jag och Wille haft en så himla härlig dag innan jag började jobba kl 16. Först åkte vi ut till Holmsund och badade med Jossan. Och hade lite picknick på stranden. Sen gick vi även med hundarna till en lekpark. Innan vi åkte tillbaka till stan så hälsade jag och Wille på pappa Ante på jobbet. Wille fick åka truck och kolla runt i fabriken, det var spännande :) Sen när vi kom hem satte vi oss ute på den, nu mera, fina uteplatsen och åt en glass medan vi väntade på att mormor skulle komma så att jag kunde åka till jobbet. En helt fantastiskt skön dag.

I morgon hoppas jag på finväder också för då är jag ledig helt och Thea ska vara med oss också :)

Jossan som är duktig på att fota, tog lite bilder idag :)

















Tack för de fina bilderna Jossan :D
#1 - - Jossan:

Tack för modellandet! ;)

#2 - - Malin:

Jättefina bilder :)