Det närmar sig 2-årsdagen

Våran älskade stora lilla kille fyller snart 2 år!! Helt sjukt ju hur fort tiden har gått. Samtidigt som det känns helt otänkbart att vi varit utan honom. Så mycket kärlek som han ger oss varje dag, han är den mysigaste, kärleksfullaste ungen man kan tänka sig :)



Det är en så rolig tid nu, eller det tycker man väl att alla tider i ens barns liv är som förälder ;). Han blir bättre på att prata för varje dag som går. Och jag förundras hela tiden över hur duktig han är på att sjunga. Han kan så himla mycket nu också. Vet exakt hur man går in och tittar på bamse på youtube på iPaden tillexempel ;) "Pela ajpäd" brukar han säga. Ganska sjukt egentligen, att en så liten kan så mycket om en surfplatta, men jag tror att det är lärorikt också.

Nu håller batteriet på Antes dator på att dö och laddaren fungerar inte så måste avrunda. Men vi har beställt en ny laddare iaf. Så snart kan jag blogga igen :) Tänkte jag ska knåpa ihop en önskelista till Wille, men jag får göra det en annan dag. Så snart som möjligt. :) Men favoriten just nu är ju bamse iaf ;)

Puss på er!