v.19

Ja, jag måste ju fortsätta.. satte ju en bild varje vecka med Wille, så jag får ju inte var orättvis ;) Denna vecka har det nog inte hänt så mycket, mäter även magen varje vecka och den hade ökat 1 cm iaf ;) 
 
 
Vecka 19 idag alltså! Känner dom lite granna varje dag nu, inte jätte tydligt men ibland så ger dom sig till känna. Åtminstone en av dem, är ju omöjligt att känna vem?! :) Och det är mysigt, hade nästan glömt bort hur det kändes. :)
 
Och det där med att promenera mer för att jag börjat känna av fogarna går väl sådär. Går iaf till och från skolan (och en hel del runt omkring i skolan) och det räcker de dagarna jag gör det. För efter det är jag slut ;) Och får även lite sammandragningar om jag går för fort. Men fogarna har iaf inte spökat nå märkvärdigt mer. Läste förresten gammla inlägg i bloggen från då jag väntade Wille och jag klagade visst lite på fogarna då också. Men så hemskt kan det inte har varit då jag inte kommer ihåg det ;)