Hemma!!

Idag fick vi åka hem! Såå skönt att vara hemma! Men samtidigt så hade jag heller inte velat vara hemma när hon inte åt. Är väldigt tacksam över den vård vi har i Sverige! Men hemma är ju ändå bäst såklart! 


Hon äter men inte helt hundra än! Får bråka med henne vissa mål och vi får inte riktigt i henne de hon borde få i sig på ett dygn. Men vi ser väl hur det går. Borde ju bli bättre snart. 
Diarréerna beror förmodligen på kåvepininet sa dom idag. Så det var ju bra att veta. Men det har varit lite bättre idag på eftermiddagen, inte diarré efter varje måltid iaf! 

Imorse när jag satt och åt frukost hörde jag hur hon började hulka och grina i sin säng och ser att hon dragit ur sonden! Haha hon visste att hon inte behövde den mer och tänkte att detta fixar jag själv ;) Efter det var hon som en solstråle! Fick några roliga bilder på henne, bustrollet. 


Nu ikväll har jag äntligen fått vara och träna också! Love it! Känner mig redan mindre svullen. Nu är det bäst att skynda sig isäng! Natti natti :) 


#1 - - Minikottarna:

Underbara lilla jänta!!! Hon är så söt! Härligt att läsa att ni fått åka hem. Jag hoppas det inte är någon lång kur med Kåvepenin så magen blir bättre snabbt.

#2 - - Janna:

Asså, man vet ju själv hur jävla kass i kistan man blir av den där sortens antibiotika. Å illa mår man!

#3 - - pia:

Sötonge♥