Dag 53, v.34+6

Framstegen kommer med en rasande fart nu. Ikväll när vi var på påskmiddag hos mamma och Bosse hade vi Stella inne på en sal och när vi kom tillbaka hade hon dragit sonden själv och då tyckte dom att vi lika gärna kunde prova att vara utan den då hon ammar så bra. Så nu får hon amma fritt som vilken annan bejbis som helst :) Och jag slipper pumpandet också!!! Halleluja! Det känns som en lottovinst nästan ;) Det enda restriktionerna vi har är att det får gå max 4 timmar mellan amningarna. Sååå skönt säger jag bara! Hoppas detta funkar nu och att gumman går upp i vikt iaf :)
De hade fått flaskmata henne en gång medan vi var borta eftersom hon dragit sonden. Och det hade gått bara bra, "duktig" hade dom skrivit bredvid på listan ;)

William stannade kvar hos mormor och Bosse ikväll och ska få grilla korv och vara ute i snön och det förhoppningsvis fina vädret imorgon. :)
Han var lite ledsen när vi skulle fara och ville följa med oss "hem till sjukhuset". Så det blev lite jobbigt att åka därifrån. Men det hade gått över fort som tur var. Men jag kan inte hjälpa att få dåligt samvete att han ska behöva gå igenom allt detta för att bli storebror. Han har varit väldigt lättsam att lämna hos folk innan detta. Men det här blir ju en så konstig situation som jag tror påverkar. Han är väl lite avis på Stella och rädd att bli lämnad. Våran älskade lilla kille ❤

Dagens vikt: 2108g

Nu måste jag försöka sova lite! Natti

#1 - - Erika:

Åh, det är så roligt att läsa att allt går bra för Stella och att hon växt sig "stor" :) hälsa resten av familjen :) kramar