Fotografering

För någon vecka sedan så fotade Jossan barnen lite och jag har tänkt att göra en ny header till bloggen med bilderna och därför inte visat er dom än. Men jag får aldrig tid/tummen ur att göra en så nu visar jag några bilder för er iaf :) För dom blev så himla fina! 
 
 
Dessa på Stella blev så himla bra! :)
 
William ville inte bli fotad, men tillslut fick hon några fina på han medan han lekte :) 
 

Och den här sista är så himla fin också :) Puss på handen!
 
Tack bästa Jossan för bilderna! <3
#1 - - Jossan:

Varsågod! :)

#2 - - Josefin:

Ja 3-åringar är ju smått omöjliga att fota. Henry blir arg bara jag tar fram kameran ibland. Jag har också flest bilder när han leker och är inne i en annan värld ett tag. :) Översta bilden på stella blev superfin. Jag ångrar att vi aldrig tog någon sådan när barnen var nyfödd. Det är så sött med så små minimänniskor.