Återbesök barn 4

Idag på eftermiddagen har jag varit med Stella till barn 4 för återbesök. Jag kom en halvtimme för tidigt, hade tagit fel på tiden. Och sen var de en halvtimme sena så vi fick vänta en timme jag och Stella! Tur att hon är så lättsam och att det gick förbi en massa sköterskor och läkare som kände igen oss. :) Alla var så fascinerade av henne! Hon charmade stället. När vi var där i entrén till barn 4 och väntade och träffade alla dessa människor och såg alla föräldrar som gick in och ut i sina mjukiskläder och inneskor så kastades jag verkligen ett år tillbaka i tiden. Var nära tårar flera gånger. Vilka känslor som rann över mig. Saknar det vi hade då faktiskt! Mycket jobbigt gick vi igenom tillsammans med de människor vi träffade där men även mycket roligt. Vi var en familj i tre månader! ❤️❤️❤️ 

Återbesöket gick bara bra! Hon fick en stor UA och OK-stämpel av både läkare och sjukgymnast. Hon utvecklas väldigt bra tyckte de. Precis som hon ska. Sjukgymnasten skulle kolla hur hon är motoriskt och Stella bara visade upp allt hon kan på löpande band. Haha :) Jag sa att hon tyckte väl att vi hade väntat så länge på att få komma in så hon ville få det där bortstökat ;) Stolt som en tupp blev jag iaf. Hon är en riktig krigare Stella! För ett år sedan var det väldigt svårt att tänka sig att hon skulle krypa omkring och försöka ställa sig upp mot saker idag! ❤️ 


Såhär trött var hon ikväll efter dagens utflykt. Somnade i min famn innan hon fått i sig vällingen. 

Ikväll har vi sänkt ner hennes spjälsäng också för efter dagsvilan idag möttes Ante av en tjej som stod på knä och höll i sig i sängkanten. Farligt! Tur att det inte hann hända något. Nu är den iaf sänkt och säker :) 


#1 - - Catten:

Åh vad duktig hon är :) du har all rätt att vara stolt som en tupp!!!

#2 - - pia:

Härligt med ok stämpel :-)
Synd jag inte jobbade så jag fick träffa er!!!
Kram

Svar: Ja Pia, jag frågade faktiskt efter dig :) Synd du inte var där! Var länge sen vi sågs nu :)
Emma