❤️❤️❤️

Alla hjärtans dag idag då! Har varit hemma från praktiken och varit sjuk både igår och idag. Idag mår jag bra men stannade hemma ändå för att bli riktigt frisk. Förkylda har vi varit hela familjen i veckan! 

Vi har haft en riktig mysdag idag. Ante åkte iväg och handlade det sista till middagen och kom hem med blommor till oss alla. En till mig, en till William och en till Stella. :) Samt godis till William och jordgubbar till mig. 






Sen har jag och Wille ritat, han ville att jag skulle rita Mario figurer. Så nu hänger dessa på väggen i hans rum :) 


Han har varit så himla söt hela dagen och sagt till oss flera gånger att han älskar oss och hela våran familj osv. Har blivit alldeles rörd flera gånger idag. Våran varma fina kille. ❤️❤️

I posten kom post till William och Stella! Farmor hade skickat alla hjärtans dag kort och en slant åt dem var. Och fina Jennifer och Ulf hade skickat ett kort också :) Så mysigt med alla hjärtans dag! ❤️




Vi ville lyxa till det med maten dagen till ära. Till förrätt blev det avokado med skagenröra och William fick tacochips. 


Varmrätten bestod av oxfilé med sallad och bea :) 


Och William fick hjärtformade potatisbullar :) 


Gott, gott :) 

Ikväll blir det att smaska på jordgubbarna och dricka lite vin! :) Hoppas eran dag/kväll har varit bra också! 

Tänkte tillbaka på hur min alla hjärtans dag såg ut för ett år sedan. Då var jag ensam på sjukhuset med Stella. Ante och William var hemma för att William var sjuk. 

Skrev detta inlägg den dagen http://emmaishemma.blogg.se/2013/february/dag-11-v286.html 

Detta är Stella för precis ett år sen 


 ❤️❤️❤️