Nyårslöfte

Har funderat om jag skulle idas ha något nyårslöfte. Och nu har jag bestämt mig, det ska jag! Mitt nyårslöfte är att jag inte ska fuska nånting från lchf. Och med fusk menar jag godis, chips, kakor osv. Något annat fusk gör jag inte. Vin nån gång ibland räknas inte ;) 

Och målet är att nå 65kg. Helst innan sommaren. Okej nu är det på "papper". Slå mig hårt om ni ser mig vara påväg att fuska! ;) 

Innan jul vägde jag 68kg. Nu är jag uppe på 71(!!!!) Så blir det när man fuskar. Så nu är det som sagt stopp för det. Och imorgon sätter äntligen träningen igång igen! 


Jag och min fina son på nyårsafton! Tyckte jag såg så plufsig ut på denna bild och känner mig väldigt uppblåst efter julen. Så det är skönt att jag nu bestämt mig för detta! Snabbt är man nere i sockerträsket när man väl börjar fuska. 

Har ni några löften? 





#1 - - Anonym:

Samma som du!:) har ju också gått upp typ 3 kg på lite snask här o där och dåligt med träning.

#2 - - Anna :

Hur lång är du? :-) nyfiken då jag väger lika ;-)

Svar: Jag är 1,74 lång :) Du då? Set du nu att jag svarat?
Emma

#3 - - Anna :

Ok! Inte konstigt att jag känner mig större då som har samma vikt till 168cm hehe ;-)