Hipp hipp hurra!

Ja idag är det min födelsedag! Då vi har magsjuka i huset blev det inget kalas! Väldigt trist tycker jag som gillar att fylla år och ha kalas. Var väldigt deppad igår över detta! Men dagen har varit över förväntan. Så många överraskningar och fina vänner har förgyllt dagen ändå ❤️ Dagen började med att Ante och barnen sjöng för mig. Och Ante plockade fram tre paket som världens bästa svärmor hade lämnat när hon var här förra veckan! Nya assietter fanns i dom! :) 


Hade verkligen inte förväntat mig att få några presenter idag. Har sagt åt Ante att inte köpa något då jag beställt kläder till mig själv som present. Så det var väldigt roligt :) Tack igen Anki! 

Sen åkte jag iväg för att göra intervjuer på några förskolor i röbäck. Mellan intervjuerna åkte jag på stan för att unna mig en lunch såhär på födelsedagen. Mötte upp Nina och Eric för att få en rabattkupong av Nina. Behövde nya byxor och de byxorna jag ville ha finns på en butik som hade rabattkuponger i resturangchansen. 20% billigare är aldrig fel :) Även nu blev jag överraskad! Eric hade köpt en present till mig. Ett ugglehalsband. Så himla gulligt av honom. Det hade jag verkligen inte heller väntat mig :)


När jag var på affären och köpte byxorna träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på minst 10 år. Hon jobbade där. Det var roligt! :) 

Och när jag kom hem hade Jossan varit och lämnat en blombukett på dörrhandtaget från henne, Micke och Lykke. Jättefin och såklart med ett ugglekort ;) Tusen tack igen fina ni! 




Så jag har blivit väldigt uppvaktad idag trots att jag inte kunde ha kalas. Kanondag! 🎂❤️🎈

Fått många grattishälsningar på Facebook, telefon och sms också. Tack för det alla fina! 

Och än så länge ingen mer magsjuka. *peppar peppar* Hoppas så innerligt att det får förbli så också. Men vet att faran inte är över än. Vi väntar besök på torsdag och har planerat att ha fest på lördag. Så jag vill inte ha nå mer magsjuka i familjen nu!! Och ja inte bara därför såklart, vill ju att Stella och Ante ska slippa vara sjuka. 


Mys med min stora tjej tidigare ikväll!

#1 - - Jossan:

Så lite så! Vi firar som sagt er båda två mer när vi ses. :) Roligt att det blev en bra födelsedag trots sjukdom och mycket med skolan. <3 Fin ny design på bloggen förresten! Kram