BVC

Har idag varit på BVC på eftermiddagen med Stella. 1-års vaccinering med mera. Och vet ni vad??? Hon har gått upp i vikt!! Nästan 600g på 2,5 vecka! Så nu väger hon 8465g. Äntligen över 8kg, soom vi väntat på det ;) 
Känns väldigt skönt att veta att hon äter tillräckligt av det jag lagar! :) Nu har hon sen i helgen ätit lite dåligt pga att hon är förkyld (hoppas jag). Men jag håller tummarna att hon fortsätter äta bra igen snart. Svärmor/farmor hade gjort massor av mat till Stella som hon hade med sig i helgen när de kom hit, så skönt att få färdigt :) Tack igen! ❤️ 

Praktiken som började igår känns jättebra! Trivs redan :) Fem veckor kommer gå snabbt. Jättebra förskola! Sista praktiken i utbildningen nu!! Sjukt att man "snart" är klar! 

Vill också skriva att jag blir så glad att ni är så duktiga att kommentera mina inlägg nu. Känns kul med lite respons, tack för det! :) Är dock dålig på att svara på kommentarerna, vet inte hur jag ska lösa det bäst? Det går ju att svara liksom under kommentaren. Men då vet jag ju inte om ni ser svaret? Och många signerar bara med sitt namn. Ingen blogg eller mail så finns som inget att svara till. Men hur som helst är jag jätte glad att ni kommenterar och läser och tar åt mig av det ni skriver! ❤️

Ps. Idag är det Lillys "dödsdag". Har faktiskt inte kännts lika jobbig som gårdagen. Grubblade väl ur allt igår? Eller har inte riktigt haft tid att tänka på det ens. 
På något konstigt vis känns jag lättare idag. Inte lika tungt över bröstet. Som att det känns skönt att årsdagarna är bortgjorda på något vis. Äh svårt att förklara!