Helgen

I helgen har vi hunnit med lite allt möjligt! :) Igår kom David, Mona och barnen upp. Vi möttes på stan och lunchade, sen blev det lite lek i snöborgen och shopping. När vi for från stan åkte vi förbi hos Viktor i hans nya lägenhet. Han har flyttat till en nybyggd på nydalahöjd. Riktigt fin var den! :) Sen åkte vi hem till oss och åt middag och såg mello! Barnen busade och hade sig. 


Alexander gillade verkligen Stella! Ville bara pussa på henne hela tiden. 

Då både Alva och Stella fyllt år nyligen fick de paket! Vi hade till Alva och de hade till Stella! Hon älskar att öppna paket Stella, blir så glad :) 




Försökte ta en bild på hela kusinskaran, men det var svårt att få skärpa på alla samtidigt ;)


Det blev en mycket trevlig dag :) Alva och William har som sagt verkligen kul ihop! 

Idag har vi varit på Alice kalas! Hon fyller sju år på onsdag! Ante följde inte med då han var förkyld när han vaknade i morse. Han åkte och hjälpte Viktor med lite möbelinköp istället. Så jag hade ingen bil och gick därför till kalaset med Stella i vagnen och Wille på ståbrädan. Alltså det är sånt skitföre idag så jag trodde aldrig jag skulle ta mig fram. Fick mig ett rejält träningspass. Tog typ 45 min att gå dit! 








Det bjöds på ansiktsmålning och spännande skattjakt :) 








Stella var på kattjakt ;) Hon har blivit ruggigt bra på att krypa nu :) Ingen rast och ingen ro. Dessutom har hon börjat dra sig upp mot saker. Så nu får vi vara på vår vakt :) Väldigt ovant för oss då William var still där man satte ner han. ;) 
Nu klappar hon även händerna och förstår det här med att vinka när man säger hejdå! Så himla roligt det är med ens barns framsteg! :) 

Nu blir det att sova och ladda inför os-invigning på jobbet imorgon :) älskar som sagt min praktikplats!