Fredag

Då var det helg igen! Veckorna bara flyger förbi! 

Igår och idag har jag varit på skolan och tagit tag i några uppgifter som jag inte hann klart för ett år sen när jag blev inlagd. Om drygt en vecka börjar jag ju plugga igen så kände att jag ville ha bort det innan. Nån dag till nästa vecka måste jag dit men sen ska jag bara mysa med mina barn resten av veckan innan jag lämnar över helt till Ante!! Känns konstigt. Men lite roligt att vara tillbaka på universitetet också! Det är ju tur att det bara är plugg så jag inte hade behövt jobba heltid och vara borta hela tiden. 

I onsdags var det ett år sedan vattnet gick och jag blev inlagd på förlossningen. Ett år, det känns som både nyss och jättelänge sen. Sen låg jag där i en säng i en månad nästan. Mycket minnen. Sista månaden jag hade med Lilly. Då var hon precis lika levande som Stella! ❤️ Längtar tillbaka ibland. Då var jag fortfarande tvillingmamma i allas ögon, det är jag inte nu i allas ögon. Men jag kommer alltid vara tvillingmamma! Lilly är precis lika verklig som Stella. Bara det att vi inte får ha henne hos oss. 


Gjorde detta "collage" idag och fick en klump i halsen. Såhär skulle det sett ut om Lilly fått leva.. 

Fy fan för att livet är så jäkla orättvist! 




#1 - - Jossan:

Inte för att du behöver vara det men du är den starkaste jag vet, ingen tvekan. <3

Svar: ❤️❤️❤️
Emma

#2 - - pia:

♥♥♥