Rensarhelg

Har rensat barnens garderober och förrådet i helgen! Har lagt ut massor av barnkläder till försäljning igårkväll och idag har jag haft fullt sjå med att svara på alla intressenter och styra upp försäljningarna. Även om det är jobbigt så känns det onödigt att slänga bort det. Säljer hellre billigt så nån annan får användning av det. David och Mona var här igår och tog lite (två fulla Ica kassar) till Alexander också :) Fick dessutom ihop en halv sopsäck som jag idag har lagt i en såndär "skänk till bättre behövande container." Herregud vad mycket kläder William har haft. Det var 4 flyttlådor fullproppade i förrådet. Nu är det bara en halv kvar med lite jag sparat till Stella och av nostalgiska skäl! :) 






Se så fint det blev nu! Och nu har jag bättre koll på vad vi faktiskt har där och vart framförallt ;) 

David och Mona var i Umeå igår och hade lite barnfritt med shopping och middag för att fira 10 år tillsammans :) ❤️ Så innan de åkte hem kom de förbi här och drack kaffe :) 

Efter jag hade städat förrådet klart idag åkte jag på en sväng för att göra mig av med lite grejer ;) Lämnade igen lite lånade saker, slängde skräp, lämnade kläderna osv. Hos Malin och Anders stannade jag en stund för att jag och Malin skulle boka tåg till övik. Vi ska åka med grabbarna till paradisbadet på tisdag :) Det blir roligt!  

Har egentligen mer jag vill babbla på om men måste verkligen försöka sova. Är en fullspäckad dag imorgon. Hu vad körig min kalender varit på slutet. Efter den här veckan blir den förhoppningsvis glesare en stund :) 

Slänger in en bild på Stella som äntligen vill hålla flaskan själv, stortjejen! 


Natti natti!