Bästa och sämsta julen genom tiderna!

haha ja det har verkligen varit det! den har varit såå bra för att vi har fått fira jul med våran älskade lillfis och vi har fått så bra julklappar att det inte är klokt! och den har varit den sämsta för att det har härjat magsjuka i bredbyn! vi hade sett fram emot att vara lediga länge och vara i bredbyn och äta god mat och njuta av julledigheten också har folk bara bytt av varandra med kräkningar och skitande :P fyfan för magsjuka säger jag bara! jag har iaf hittills klarat mig *peppar peppar*. men william åkte dit och ante är fortfarande sjuk, han blev kvar på sjukhuset i övik. kul nyår för han liksom!
jaja jag tänkte iaf berätta lite om julen med bilder :) är som enklast!



dagen innan jul firade vi med min familj hemma hos oss :) god mat, uppesittar-bingo och julklappar!



thea var hur taggad som helst hela kvällen! fyraåringar älskar verkligen julklappar ;) här har hon uppträdande för oss med sin nya mikrofon!



på julaftonsmorgon begav vi oss till bredbyn för julfirande där! och dagen till ära fick snyggingen vara såhär uppklädd :) han var så fiiin min älskling :) 7 månader blev han också!



han var glad att det var julafton ;)



och tomten hittade dit också! :D (men huu så läskig tomtemask dom hade i bredbyn, wille kommer ju vara rädd för den där tomten när han blir äldre :P)



han delade ut klappar till alla snälla barn :)



undra vad jag har fått??



pappa fick hjälpa till att öppna paketen!



och även mamma fick hjälpa till på ett hörn :)



det skulle lekas med klapparna direkt! :)



malin hade sytt kläder till william!! :D hon hade sett de jag hade önskat till wille här på bloggen, men den sidan hade köpstopp innan jul för att det var så mycket så duktiga malin satte sig och sydde själv! :D tack!

och på tal om det vi hade önskat oss, så har vi nog fått allt utom bilstolen! plus massa mer saker utöver önskelistan! shit säger jag bara vi måste ha varit snälla i år! :)

i morgon blir det inte som planerat direkt.. vi hade turen att få barnvakt på nyår (hur många föräldrar lyckas med det liksom?) också blir ante sjuk! :( men jag har bestämt mig för att utnyttja barnvakten trots allt och åka till ida och håkan ändå! så jag och ida ska styra upp en mysig nyårsfest i morgon :) 

god fortsättning alla vänner! pusshej!

 

#1 - - malin:

hihi william var så fiin i kläderna! :D

men ogilla på magsjuka :(

vilken tur att de malin-sydda kläderna dög också, hehe ;D har ni hunnit prova dem? är lite orolig att jag gjorde muddarna för trånga, men de ska ju som gå att töja ut! var inte rädda att slita i dem, bara för att det är hemmasytt ska det ju inte vara ömtåligt! då har jag ju misslyckats! hehe

#2 - - Anna:

Så sööt han va i dom kläderna !! =)

#3 - - Josefin:

Vad suuuperfin William var i sin jul-outfit. Det är ju så kul att klä upp dom små liven.



Vad dukig Malin varit och bra smak du har. Dom där kläderna ser ju verkligen köpta ut. Jättehäftiga!

#4 - - Mona:

Förlåt, förlåt, förlåt för magsjukan. Själv tycker jag inte det var så farligt men jobbigt och sitta på toan med hinken i famnen. Hoppas du klarade dig bra och att jul- och nyårshelgen var okej trots sjukdom.