min dator är så seg att klockan börjar gå efter...

något fel är det på datorn!!

när jag satt och ammade tidigare idag så tittade jag på datorklockan som då var 14.16 tror jag de var. kollade dit efter en liten stund och då var den 14.30. trode jag blivit knäpp och haft en blackout på en kvart eller nått! men nu så hände det igen! klockan på datorn var 21.11 men på text-tvn var dfen 21.25. och efter en liten stund hoppade datorklockan till sig igen!

ropade då till ante som var i köket att min dator är så seg att klockan börjar gå efter! haha han tyckte att det var så roligt att han sa att om han hade haft en blogg så skulle han skriva det där. så därav detta inlägg! :P

måste rensa upp datorn här någon dag, den är faktiskt sjukt seg. musplattan laggar så att jag råkar klicka på fel saker hela tiden!

nej nu vaknar wille!
pusshej!
#1 - - malin:

haha wtf?!

#2 - - Anonym:

jag har svårt att ta ord som FET som komplimanger, de köper jag inte. nå jag har ju lärt mig nått av de här iaf...

#3 - - Anonym:

nej, antagligen ville hon ju inte de heller. när jag tänker efter är de mest Feta ogravida som är "osmidiga" så de är väl skönt för dem att få tracka på oss som brukar vara fräsch :)