våffeldagen lite senare..

hehe ja jag missade totalt våffeldagen på antes födelsedag så jag och nina tog igen det igår! :) tog en våffelbrunch sådär på förmiddagen..



försökte ta snygga "blogg"matbilder, men det var inte så lätt :P





william fick äta våfflor till lunch han med, det var väldigt godkänt :)


idag är vi ensamma jag och wille, moster nina måste ju jobba ibland också! hehe :) så vi ska nog ta oss ut på en promenad om en stund när wille ska sova.

ha en bra dag!

 

#1 - - malin:

haha ja fota mat är så sjukt svårt! det ser alltid äckligt ut! ><

men har du en ny kamera eller? det brukade väl inte stå datum sådär förut? :o

#2 - - malin:

menade dock inte att våfflan såg äcklig ut!! haha :P

den såg riktigt god ut snarare ^^

#3 - - mikkan:

jag har inte ätit våfflor sedan jag var hos dig :/