Flödesultraljud och besök

Flödesultraljudet gick bra! Såg bara bra ut :) Så jag ska höra med läkaren imorgon vad som gäller angående permission. :)

När jag kom tillbaka från ultraljudet kom Jossan och Lykke och hälsade på. Jossan hade varit snäll och fixat en bok till mig som jag behöver för att göra klart en uppgift jag har kvar på kursen som jag inte hann klart pga detta. Dom stannade länge och gjorde mig sällskap. Lykke var som vanligt en solstråle :)

Just efter dom farit kom mamma och Bosse hit, dom hade med dig en låda med kakor och knäck! Mmm. :) Och under tiden dom var här kom Helena och Jani hit! Det var oväntat besök, supertrevligt :) Dom hade med sig en skvallertidning, en nalle och godis :) Surrade på med dom ett bra tag.

Jag blir som sagt bortskämd här :) Blir alldeles varm i hjärtat av er fina människor som vi har omkring oss!

William har varit förkyld i veckan så Ante har VABat. Och idag busade Wille till det lite för pappa ;) "Titta pappa, jag har gjort en rulle" Sötskrutt, så kreativt av honom!