en peruk i avloppet!

haha ja det var just vad det var! ante städade toaletterna nyss och i brunnen och själva röret till badkaret så var hela mitt hår typ! konstigt att jag ens har nå hår på huvudet när man såg hur mycket det var där nere! uuuuh!
jag tappar nog sjukligt mycket hår! måste börja käka nå vitaminer kanske?

i morgon blir vi granne med mikkan och pierre! haha! dom håller på att sälja huset och det är homestylat inför visningarna så dom bor i en husbil nu! och den ska stå utanför oss så dom kan bajsa och duscha hos oss som mikkan sa! haha :)

anna har lånat våran bil i veckan så ante får köra omkring i en toyota starlet! hihihi! han är mobbad!
jag behöver då ingen bil! känner mig sjukt duktig faktist! cyklar till jobbet varje dag! blir två mil tur och retur! good work! :)




längtar såå till helgen! ska bli så sjukt skönt att vara ledig två dagar! :) och sen att jennifer kommer på besök blir pricken över iet!

nu är det min tur att städa! men jag ska bara dammsuga lite! blir the big cleaning nästa vecka!