ledig!

jag har varit ledig idag! det har varit underbart skönt! var som en evighet sedan! men i morgon jobbar man igen :(

var på stugfest igår! hade lite släkt middag, det var jätte trevligt! :)  synd bara att saaben inte fick det så roligt ;)
min kusins kille råkade skrapa i den när han skulle backa ut från parkeringen! :( men sånt är livet! den går ju att laga! värre saker kan hända!

idag har vi varit hos vossan och gjort ett dräktighetstest! det var hur krångligt som helst och tog en timme att göra också funkade det inte, så vi vet fortfarande inte om hon är dräktig eller inte! men vi hade en mysig dag iaf, jag mikkan och petra! hade med oss fika och godis som vi picknickade på där i bilen i regenet! hahah!

sen nu ikväll så har jag och ante varit hos mikkan och pierre och kikat film, såg en rätt så skum film på trean! tog ett tag innan man fattade något, men tillslut så var den helt okej!

i helgen kommer jennifer på besök! det ska bli riktigt kul! vi har inte umgåtts ordentligt sedan oktober tror jag! det är fasen skandal! det vi har träffats efter det är en gång i februari när hon kom hit och snabbhälsade på en kväll, och en gång i april när hon kom förbi med en pressent till mig! annars har vi inte träffats något! det är pinsamt dåligt! men nu ska det bli av iaf! :)

har råkat bli fast i farmville på facebook! hahha
måste nog dit och skörda nu!

hörs! pusshej
#1 - - janna:

haha howdy howdy!!

jag ska också skörda!

#2 - - Anonym:

INTE FARMVILLE :P