Med begär från Malin ;)

Haha ja jag trode jag hade lagt ner bloggen helt! Men när jag kommer hit och kikar idag så ser jag att några tappra själar är inne och tittar varje dag! Vilken besvikelse att se samma inlägg varje dag i över två månader!

Nu ska jag tydligen börja bebisblogga! :) Måste väl vara som alla kändisar som har gravidbloggar ;)
Tänkte faktist vara så pass snäll att jag ska bjuda på två magbilder, en från v.14 och en från v.17 (igår)






Lite skillnad har det blivit i alla fall! Längar tills den är stoooor! :)

Idag ska vi bjuda min kusin Malin och hennes Alexander på middag, det blir såkallad Emma mat ;)
Malin är också på tjocken! Dom ska få bebis en månad innan oss! Det ska bli så kul att gå och mysa med våra barnvagnar tillsammans!

Som ni alla säkert vet har vi ju fått kämpa lite jag och Ante, nu verkar det äntligen gå vägen den här gången *pepparpeppar* Vi har varit på ultraljud i v.8 och lyssnat på hjärtat i v.14, sen har vi rutinultraljudet om två veckor, kommer vara så nervööös! Men förhoppningsvis kommer allt se bra ut! :)

Ska försöka blogga någon/några gånger i veckan nu framöver, förbered er på mycket gravidsnack! ;)
Pusshej
#1 - - kusinmalin:

jaaaaaaaaaaa :D

#2 - - malin:

vilken fin mage ;) passa på att njuta av att vara gravid och allt som hör till kram

#3 - - Anonym:

jäääklar vilken kula du börjar få nu! fan vad roligt:) min bebbe får jag i övermorgon, iih. som jag längtat, men lika smal är jag ändå som tur är, haha! :) & nej, jag är en racklig 24åring, men det tar nog mest på krafterna att tro att man kan hinna med allt hela tiden. du skulle sett mig i fredag, sprutade eld och allt ;) puss