magsjuka!

fy för att ha magsjuka! än värre när man är gravid! sitter här och är såå hungrig, men inget känns lockande att äta! ante har varit en underbar sambo idag och verkligen tagit hand om mig! ränt till affärn flera gånger och köpt diverse saker som ska vara bra vid magsjuka, lagat mat åt mig som jag hann ta en tugga av innan jag kräktes upp och hämtat vatten och donat! han är bäst! :-)

i brist på annat en sån här magsjukekväll sitter jag och kikar på melodifestivalen! första avsnittet jag ser i år! det är wow för att vara jag! men jag säger då det, fyfan vad kassa alla är! skönt att jag inte sett de andra avsnitten.

just nu skulle jag vilja vara frisk, ogravid och sitta här med ett glas vin och en cigarett!! haha, får snällt vänta ett tag till! tur att det är något underbart jag väntar på! han där inne verkar inte gilla magsjukan heller, han har bökat runt runt där inne idag!

nu ska jag dricka lite avslagen cola och se om det finns något annat på tv! håll en tumme att jag är frisk i morgon!