kass bloggning!

ja jag märker att jag inte har samma ork till bloggen nu när jag är på praktiken.. trist men så är det ju! och när det är ante som är hemma så tas det inga bilder heller så då har man som inte ens william att blogga om ;)

fast jo jag kan ju uppdatera er lite på william fronten iaf..

¤ han kryper (kravlar) nu rätt bra. går fort när han sätter manken till!
¤ han har även börjat försöka dra sig upp mot saker (inte lyckats riktigt än, men det är på g iaf)
¤ han kan gå jätte bra om man håller i han i händerna, idag gick han även med en lära-gå-vagn.
¤ han kan även sätta sig från liggande på mage och lägga sig på mage från sittande. :)
¤ han har fått sin sjunde tand (nere till höger om framtänderna)
¤ han har kanske vattkoppor? han har fått massa plippar över hela kroppen men dom har inte blivit vätskefyllda och är inte större än en finne kanske, men dom är ju kvar och blir fler och fler. men de första såg vi i söndags så man tycker ju att de borde ha blivit större nu och vätskefyllda. men han kanske har någon lindrig variant? hade han inte träffat svante som hade vattkoppor för drygt 2 veckor sedan så skulle jag nog bara tro att han fått nå typ finnar.. men ja.. jag vet inte vad man ska tro..

hmm, nu blev det något konstigt med texten.. men jag får inte bort det så nu får det vara såhär :)

#1 - - Anonym:

Man känner ju inte igen nina, vad coolt ;-) kul och läsa hur de går för william, mario kryper som en dåre och ställer sig hur lätt som helst och försöker gå efter möbler men de är väldigt ostadigt. Tycker han är ganska ostadig när man håller honom i händerna också:-) fast de får man sällan göra för han tror att han kan allt själv redan. Tjurig som fasen :-)

#2 - - Josefin:

Var det vattkoppor? Det lät ju verkligen som det när han dessutom blivit utsatt för det. Jag hade bara en enda vattkopp när jag var liten. Snacka om lindrigt!