men oj vad det ekar här!

en ettåring och sommarväder gör så att man inte har tid till bloggen helt enkelt! men men jag ska försöka hålla den i liv iaf. :)

jag måste bara säga att jag trivs som fisken i vattnet här på berghem! :) har aldrig tivts så bra på någon av de andra ställerna vi bott på. så jag ångrar inte en sekund att vi sålde och flyttade hit! allt är som perfekt här, eller iaf just nu när vi har dessa grannar iaf. anna bor bara på andra sidan vägen och nina bor på gångavstånd och ida bor bara ett stenkast bort. också malin och alexander som också bor nära.
jag slogs av den här tanken när jag var ute och promenerade igår. och på tal om det så är ju som allt på promenadavstånd också. skolan, stan, sjukhuset och dom vi umgås med mest. och sen är det ju så fint här också! :) ja jag slår ett slag för rågången! ;) haha.



william gillare också ;)



theas gamla t-shirt :)

#1 - - Anna:

Va roligt att ni trivs så bra!! :)

Ha en toppenbra helg! :)

#2 - - malin:

jaaa klart berghem är BÄST! ;D