Påskhelgen

Helgen har varit underbar! Vilket härligt väder det har varit. Vi var i Bredbyn till att börja med sen åkte vi hem i söndags för att fira min födelsedag med min familj.



Den här söta påskgubben lämnade jag på förskolan i torsdags :)



Hjälpte farmor att baka lite :)



Såhär spenderade vi i stort sett hela dagarna :) Så härligt!





Grillen var spännande.





Ritade med kusin Alva :)





Hjälpredorna i köket :)



Lite påskfint på bordet hemma :)



Och riset i fönstret :)

Glömde dock bort att fota under mitt födelsedagsfirande som vanligt ;) Men det var riktigt trevligt också. Vi grillade och fikade och hade trevligt. Sen avslutades kvällen med att jag och systrarna gick på bio. Vi såg Hunger games, den var bra faktist :)

Och idag har vi fått den glada nyheten att Alvas lillebror är född, alltså har William fått en till kusin!! :D Så underbart roligt alltså! Stort GRATTIS till de stolta tvåbarnsföräldrarna! :)