Julpyntat

Idag har jag och William julpyntat här hemma! :) Och det var ju inte en dag förtidigt!! Åh så mysigt det är när man har julfint hemma :) 

Allt utom granen är framme. Hemma hos oss och även hos Ante så har vi haft som tradition att ta fram granen dagen innan jul. Men jag vet inte hur vi ska göra här riktigt. Tror att jag kommer ta fram den om ett tag för vi firar ju inte själva julafton här hemma. Så då kan vi lika ta fram den ett tag innan ;)






Och paketkalendern kom mamma hit med ikväll och jag har gjort alla paket. Så nu hänger den där. Blir kul att se vad William säger imorgon :)

William har iaf fått en liten gran inne på sitt rum, det var spännande :) Och mysigt blev det! 

Sen satte vi ihop ett pepparkakshus och dekorerade det. Men det var inte "bara" ska jag säga! Haha, att lyckas smälta socker för att ha som lim! Det var svårt. Men det gick tillslut. Och sen lyckades jag göra kristyren för lös så det bara rann nerför huset. Men gjorde ny som blev perfekt. Och William fick sätta dit godisarna. Blev rätt bra tillslut ändå :) 

En lång, mysig dag som nu nått sitt slut. ;) Gonatt på er!