Happyface

Igår sov Stella ute i vagnen när vi gick till Anna och Thea så när vi kom fram fick hon fortsätta sova ute och gissa om jag hann bli orolig flera gånger medan hon sov, ungen sov från 11 till 15.30. Måste vart skönt att få sova ute :) Hemma tar jag alltid in henne när hon somnat i vagnen för vi bor inte på bottenplan och då brukar hon sova max två timmar. Så idag testade jag att låta hon sova i liggdelen ute på balkongen hemma. Och tror ni inte hon sov ännu längre idag tom. Från ca 11 till 16. Men både igår och idag har hon ju då bara sovit en gång per dag. Men shit 4-5 timmar kanske är lite väl lång dagsvila? :) Får se hur det blir i morgon! Det var då väldigt bra för mig att hon sov så länge idag för då hann jag städa hemma :) 

Nu bor vi hos Anna och Fredrik med Thea. Dom åkte idag till Tyskland och då Thea har skollov och jag ändå är ledig så passade det ju bra att vi bor här ett par dagar. 


Såhär mysigt ligger dom nu och sover kusinerna! :) 



Sen hon fick tänderna har hon börjat med denna busiga fejksmiles looken ;) 
Sötunge! ❤️

Nu sitter hon förresten jättebra! :) Vi bullar upp runt om mycket iaf, för det händer då och då att hon tippar. 
#1 - - Janna:

Haha fan va underbart att se hennes olika ansiktsuttryck!

#2 - - Lotta:

Vanessa sov också så där långa vilor när hon var midre! :) Så länge det inte stör nattsömnen så spelar det ju ingel roll enligt mig! Plus att man själv får ganska mycket gjort på den tiden ;P

#3 - - Igelkottmamman:

Oj så söt! En riktig busunge börjar titta fram ser det ut som. ;)