Friska?

Jag tror att jag vågar ropa hej nu.. Eller jag viskar hej iaf. ;) 

Stella spydde inget mer än den enda gången där på torsdagsmorgon. Så vi hade barnvakt till barnen i lördags och for på festen ändå. Det var superkul för övrigt, tack alla mina fina inblandade vänner :) Togs inga bilder förrutom en, denna..


Vi spelade ett spel och Mikkan fick i uppdrag att skriva YOLO med våra kroppar :D Haha, fantastiskt snyggt! Skulle ha varit en vit bakgrund bara ;) 

Ja, hur som helst träffade vi Fredrik och pappa ute på krogen senare och jag och Ante följer med hem till Anna och Fredrik när Anna hämtar honom. Varför vi inte for hem till oss var för att Fredrik så gärna ville att vi skulle spela buzz ;)

När vi kommer hem till dom kräks Ante. Jag tänker att det är av fyllan. Men tänker sen att han inte druckit så mycket, så det kändes orimligt. Vi går och lägger oss och jag vaknar av att han kräks även på morgonen. Han har även feber och är dålig "bakvägen". Kräktes totalt fyra gången under söndagen. Så, då var det alltså Antes tur med magsjuka. Han kräktes inget mer efter söndagen men var dålig i magen även måndagen. Nu är det onsdag och jag hoppas verkligen att det är över nu för alla. 

I måndags blev jag ju då tvungen att vara hemma och ta hand om barnen. Men igår och idag har jag jobbat med examensarbetet och det går framåt iaf. Man jobbar hela dagen men får inte ner så mycket på papper. Men snart så blir det mer av den varan. 

Det är så härligt att kvällarna är ljusare nu för då hinner jag göra grejer med barnen efter middagen till och med. Igår var vi ute i lekparken innan läggdags. 

Idag har Ante varit ute med dem på dagen nu när han är helt återställd. 

Nej nu måste jag sussa. Skriver mer i morgon. Lovar. Natti natti!