Skärtorsdag

Påskharen hade lämnat ett stort påskägg i Williams hylla i morse. ;) 


Det var en skylander i! :) 

Idag har jag suttit som nagelmodell på nagelsalongen här i Holmsund! De har utbildning där och eleverna behöver modeller att träna på. Tog lång tid och blev längre än jag hade gjort om jag gått och betalt för det. Då hade jag nog valt nån rolig färg också. Men det var en trevlig dag och det är alltid kul med naglar :) 


Imorgon blir det påskfirande i Baggböle med min familj och på lördag åker vi till Bredbyn för påskfirande med Antes familj :) Skönt att jag planerat in lite påskledigt i allt detta pluggande :)

Imorgon blir det nog ett besök på graven också. Lilly måste ju få lite ljus i påsk! Bästa svärmor/farmor hade varit där och lämnat ett blomarrangemang i söndags när de var uppe här och firade Viktor som fyllde år. Blir så himla glad och varm inombords när någon tänker på Lilly och kommer ihåg henne! Det är farmor väldigt bra på! ❤️❤️ Tack!! Känns fint att hon finns kvar i fler än våra hjärtan! 

Nu blir det natti natt! Glad påsk alla fina läsare! 🐥🐣

#1 - - Anonym:

Va kul med naglar!:) fast jag brukar vara så klantig med dem i början o slå i dem o böja när man ska klä kidsen o sånt :)