Späckat schema

Har ikväll suttit och pusslar med min kalender för att få in all pluggtid jag behöver för att hinna exjobbet plus den andra kursens uppgifter. Det finns typ inte en minut över nu. Hade sedan tidigare planerat in lite jobb och besök. Så det fanns inte mycket spelrum. Jag får tänka att det är bara drygt två månader tills jag är mammaledig. Två jobbiga månader kan man härda ut! 


Detta är min kalender. De gråa plupparna betyder att det finns något inplanerat. Det vill säga varje dag i hela april! Yaay! 😬😆

Nu har svärmor/farmor åkt hem och imorgon får Ante börja vara själv med barnen igen. Tack igen för all hjälp Anki! Jag sa till Ante att jag önskat att du bodde här jämt ;) Skönt att komma hem och mötas av mat och tvättade kläder osv ;) Haha, nej Ante är rätt duktig ibland han med! 

Wille lyckades med en klockren selfie idag :)


Godingen! 😘

Nu måste jag tyvärr sova, men ville slänga in några ord iaf. Önskar jag kunde få fler timmar på dygnet nu i två månader ;)

#1 - - Linda:

Du är himla duktig på att skriva, fina ungar har du också! Willes selfie är fantastisk! :D

#2 - - Julia:

Stella är så himla söt, smälter:)