1-år!

För ganska exakt ett år sedan i skrivande stund plockade de ut Stella och Lilly från min mage. 21.06 och 21.07. Får rysningar när jag tänker på det! Just då var jag så förväntansfulloch nervös, jag skulle bli tvillingmamma! Då visste jag inte att jag några timmar senare skulle tvingas ta beslutet att stänga av Lillys respirator. Åh vilken hemsk natt det var. Tycker så synd om Stella också såhär i efterhand som fick klara sig själv med bara sjukhuspersonal första timmarna i livet. Rycks ut ur mammas trygga mage från sin tvillingsyster dessutom och sen inte få vara med mamma förns dagen efter. Fy vad hemskt det känns när jag tänker på det. Men jag får trösta mig med att hon inte minns det iaf. 

Jag vill vara glad idag för att det är Stellas födelsedag! Hon fyller 1-år, herregud det ska ju firas! Men sorgen och minnena tar över. Förhoppningsvis blir det bättre i framtiden. Första årsdagen är väl värst. 

Orkar inte skriva så mycket men lägger in lite bilder från kalaset igår och från idag då vi var på graven. 
















Vill också skriva att jag är tacksam och blir så varm att det är några av er som uppmärksammat och tänkt på Lilly idag också! Det värmer och betyder mycket att hon inte blir bortglömd! Tack ❤️ 

#1 - - Linda:

Jag känner dig inte, men jag tänkte faktiskt på er idag, efter att ha läst din blogg. Grattis Stella och Lilly! Ta hand om er.

#2 - - Linda:

Grattis på 1-års dagen Stella & Lilly! <3

#3 - - Minikottarna:

Grattis Stella och Lily! Jag tror nog alla gånger att Stella kommer förstå varför hon fick vara med sjukhuspersonalen i några timmar. Ni gjorde det bästa av situationen i den hemska omständigheten. Jag tycker det är otroligt imponerande hur du orkade sköta Stella sen, trots att det var så jobbigt. Supermamman! Och vilken tjusig uggletårta appropå nåt helt annat. Söt tårta till världens sötnöt!

#4 - - Sofie:

Du måste tillåta dig själv att vara ledsen. Det ni varit med om är ofattbart och det måste få göra ont. Skickar många tankar till er! Kram

#5 - - Anna :

Grattis! <3