Ont i hjärtat

Det sköljde över mig nyss att det snart har gått ett år utan Lilly. Har ont i hjärtat. Kan inte andas. Åh vad du fattas. Alla minnen kommer tillbaka. Hur det kändes när du kramade mitt finger när du låg i kuvösen men varje gång de gav dig mer medicin för att du inte skulle lida blev du slapp och slutade krama för en stund. Hur du kändes när du låg där på mitt bröst för att somna in. Hur jag bad om fler filtar för att du skulle bli varm och inte frysa. Men ingenting hjälpte. För du skulle aldrig mer bli varm. Förlåt för att jag inte kunde värma dig mitt barn. Förlåt. 


Jag undrar så hur du skulle ha varit nu om du fått leva. Vem hade du varit idag? Jag hoppas och tror att du är varm där du befinner dig nu och att du känner vår kärlek. Du finns i mitt hjärta och i varje andetag tills vi ses igen. ❤️


#1 - - Catten:

Jag känner så med dig ❤️ tror våra änglabarn leker i himlen.
Kram

#2 - - Anna:

Älskade lilla ängel! Vi tänker såå på er dessa dagar. Och gråter med er! Kramar till er alla.

#3 - - Lotta:

Kramar till dig! <3

#4 - - Anna :

Blir alldeles tårögd :(
Så sorgligt.
Kram till dig!

#5 - - Hanna:

Ingen vet vad som du gått igenom förutom de som varit med om samma som du Emma! Jag kan aldrig föreställa mej hur det var och är. Du är en stark tjej, kusin! Kommer ihåg när du var lika liten som Stella, hur vår mormor och min pappa älskade att hålla i dej. Min pappa tyckte extra mycket om dej kommer jag så väl ihåg. Det värmer mitt hjärta. Du vet vad jag tror på, änglar och andar. De finns med oss, alltid! Lilla Lilly finns med er, för alltid <3

#6 - - pia:

Kramar om♥♥♥