Måndag

Idag klev vi upp 08 iaf. Hittills har det inte gjort någon skillnad i soveriet. Hon somnade kring nio och vaknade nyss. Nu blir det nattvak igen. Men vi får fortsätta kliva upp tidigt, det tar väl nån dag innan man märker nån skillnad. Inatt får Ante ta för jag ska till skolan imorgon och göra klart några uppgifter som inte blev gjorda när jag blev inlagd förra året. Men en stor nackdel för mig är att jag inte somnar när jag hör att hon är vaken. 
Lagt mig i sängen nu iaf, hoppas jag somnar. 


Idag har vi varit hos Anna och Fredrik. Ante har hjälpt dem att måla. Dom håller på att göra ett biorum :)
Thea hade en försenad julklapp till Stella, den fina halsduken på bilden, som hon gjort tillsammans med sin gammelfarmor :) 

Ikväll på träningen märktes det att folk gjort nyårslöften ;) Nu är det väl fullt och trångt på alla pass i några veckor innan det droppar av de som failar med sina löften ;) Haha, hårt men sant. 

Nej nu ska jag försöka somna. 
Wish me luck! 
#1 - - Lotta:

Jag var likdan förut.. Kunde inte somna när Johan var vaken med Vanessa! Men nu somnar jag utan problem fast jag hör henne hela tiden! :P