Nyår

Gårdagen spenderades traditionsenligt med grannarna! 

Vi gick mot strömmen och åt hämtpizza ;) Gott var det och laga mat och diska slapp vi! Dock hade jag iaf gjort efterrätt! Cheesecake med noblesse på :) 

Vi hade riktigt trevligt och idag känns det skönt att man inte drack så mycket :) Pigg och fräsch och har städat hela lägenheten nu! ;) 


Välkomstdrinkar till alla :) 



Den lyxiga cateringen ;)


Familjen ❤️ Det fattas en liten tjej på denna bild. 2013 kommer alltid vara året då vi fick begrava vår dotter. Men det kommer också vara året då våra tvillingtjejer föddes, då våran bästa William äntligen blev storebror. 2013, jag älskar och hatar dig! 



Igår på dagen fick vi blombud från svärmor och svärfar som tyckte att vi kunde behöva lite extra uppmuntran sista dagen på detta händelserika år! ❤️ Tack fina ni! 



Så välkommen 2014, vad har du att erbjuda? 

I år är året då jag kommer ta min förskollrarexamen. 

I år ska Stellas ductus stängas. Och vi kommer förhoppningsvis få en lite friskare tjej. 

Om en månad fyller våra älskade döttrar 1 år. Om en månad har Lilly fattas oss i ett helt år. Om en månad blir våran lilla tjej, som räknas som en 8 månaders nu, ett helt år. Om en månad. 

Vad har du mer att erbjuda 2014? Gärna ett jobb när jag pluggat klart och gärna ett friskare år. Mer begär jag inte. Men är det för mycket att begära? Den som lever får se. 

God fortsättning på det nya året alla läsare! Hoppas ni hade en trevlig kväll igår! ❤️